Keresőoptimalizálás seo trendek

ingyenes-seo-tanfolyamTartalom szerepe a PR stratégiádban
Most egy nagy titkot árulok el neked kedves olvasóm: Az újságírók szeretik, ha segítik a munkájukat! A varázsszó : Sajtóközlemény! Az ügyes szövegírók már arra is képesek, hogy úgy írjanak meg egy sajtóközlemény, mint ha azt egy újságíró írta volna a cégről.

Ez nem is olyan nehéz… Képzeld magad egy külső személy bőrébe és úgy írj egy pozitív cikket a cégedről, az új keresőoptimalizálás seo trendek terméked bevezetéséről, vagy egy díjról amit éppen megnyertetek. És ezt küldd el minél több újságírónak!
Sok újság és szakmai lap ingyenesen közölni fogja, ugyanis értékes – izgalmas és ingyen tartalom. Nem kell vele dolgozni, csak kirakni és kész. Lesznek azonban fizetős megjelenések is, ezt mérlegeld és ha kellően sok személyhez jut el az ajánlatod, vagy üzeneted, akkor válaszd a fizetős megoldásokat.
Felhasználó által készített tartalmak
Nyugaton iparág nőtt fel azon, hogy a vevőktől és ügyfelektől különböző eszközökkel írott és videós véleményeket kérjen. A nagy multik súlyos pénzeket költenek a UGC (User Generated Content) erősítésére, mert Ők már pontosan tudják hogyan működik az emberi elme.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!